woensdag 3 juli 2013

Zomerse fruitnagels!

Heey allemaal, vandaag heb ik voor jullie zomerse fruitnagels! Deze zag ik op Girlscené en ik heb daar weer een andere combinatie van gemaakt!

Je hebt nodig:
- een groene nagellak naar keuze (ik gebruik de appelgroene kleur van essence)
- een nail-art kwastje in de kleur wit en zwart
- een rode of watermeloenachtige kleur
- een gele nagellak

Dit is mijn resultaat:

De ene nagel is: Citroen. De andere nagel is: Watermeloen

We beginnen met alle nagels helemaal groen te lakken. Als het opgedroogd is dan beginnen we met een half geel rondje op de wijs- en ringvinger, dit wordt de citroen. Als dat ook droog is doe je een wit lijntje dat het rondje van de citroen volgt nu trek je 3 lijntje naar het eind van de nagel (zie mijn ringvinger als je het even niet meer snapt :) Nu zet je de witte stipjes het kan eventueel ook met een satéprikker zelf vind ik Nail-art kwastjes fijner! Nu beginnen we met de watermeloen. Pak de rode/roze kleur en doe dit tot ongeveer het witte deel van je nagels of iets daar boven (zie het voorbeeld). Maak het netjes met een wit lijntje. Laat alles goed droger en doe nu een soort zwarte streepjes erop als pitjes.

En klaar zijn je zomernagels!

Moeten wij vaker nail art plaatsen of meer over make-up?
Laat het ons weten!
XXX Beautyandlifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten