maandag 8 juli 2013

Labello

Hey allemaal, ik had beloofd dat er ook nog een review zal komen over de labello die ik vorige week in een shoplog kocht. Klik hier kom naar dat shoplog te gaan.

Dit is de labello soft rosé. Een mooie lipbalsem van labello voor €2,05. Deze labello ruikt naar zoete rozen en is heel mooi op je lippen. Het maakt je lippen lekker zacht en het trekt ook in je lippen. Hier onder een foto: (sorry voor het niet lachen hihi) Het is dus een transpirante lipbalsem met een beetje roze pigmentatie en met wat glittertjes. Labello's staan bekenend om de goede verzorging van je lippen en dat is ook zo! Deze labello maakt je lippen zacht en zorgt dat het vocht balans weer klopt. Zelf ben ik een grote fan van labello! Ik heb er wel een stuk of 5! Wat vinden jullie van labello? Let me know!! XXX Beautyandlifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten