dinsdag 16 juli 2013

Make-up voor op vakantie!

Heey vandaag ga ik jullie vertellen wat voor make up ik meeneem op vakantie! Ik neem geen kwasten mee omdat je ook gewoon alles met je vingers kunt aanbrengen! Hier komt een lijstje:
- mascara
- eyeliner
- een klein oogschaduw palletje
- poeder
- foundation
- spiegeltje
- mini lipgloss van etos :)
Vergeet dit niet: de make-up moet waterproof zijn. Ook neem ik (andere beautyandlifestyle schrijver) een lipstain van Catrice mee. Deze is erg mooi en waterproof en smaakt naar snoepjes mmmm...! Zelf heb ik een Clinique waterproof mascara gekocht omdat ik zelf niet zo goed tegen andere mascara's kan. Hier komt misschien nog een review over. Dit was een kort artikeltje ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat even een reactie achter wat jij allemaal meeneemt op vakantie!!
Alvast iedereen een fijne vakantie!!
-xx- beautyandlifestyle

2 opmerkingen:

  1. Dat valt best mee qua hoeveelheid :-) Ik sleep mijn halve stash mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik probeer altijd zo weinig mogelijk mee tenemen

    BeantwoordenVerwijderen