vrijdag 12 juli 2013

Top 10 zomerliedjes 2013

Heey allemaal, ik dacht laat ik eens een heel ander artikel doen als anders; de zomerhits van 2013! Hier heb ik mijn top 10 gemaakt, iemand anders kan weer heel wat anders vinden maar natuurlijk mag je er wel bij zetten bij de comments wat jij er van vind. Hier komt die dan:
1. Blurred Lines - Robin Ticke; super leuk liedje met een lekker ritme!
2. Get lucky - Daft Punk ft. Pharell; leuke samenzang en leuke rap erdoor!
3. Millionaires - the script; mooi rustig maar toch mooi.
4. Wake me up - Avicii ft. Aloe Blanc; leuke mix en mooi liedje.
5. When the sun comes down - R.I.O.; een liedje dat weer in is dat vorig jaar al vaak gedraaid werd.
6. Hoe - Nielson & Miss-Montreal; leuk nederlands liedje met leuke tekst
7. Can't hold us- Manklemore & Ryan Lewis; goede rap en leuk refrein!
8. Watch out for this - Major Lazer; leuk ritme en gewoon super leuk lied!
9. Feel this moment - Pitbull ft. christina aquilera; mooi liedje met 1 van de beste rapper: pitbull.
10. That power - will.i.am; leuk ritme en leuke videoclip!

Dit is mijn top 10 van de zomer liedjes 2013 ik hoop dat jullie het leuk vonden!
XXX Beautyandlifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten