zaterdag 13 juli 2013

De nieuwe producten catrice 2013 augustus!!

Heey,
Vandaag laat ik jullie de nieuwe producten van Catrice zien dit artikel had op de site van vera-camilla gezien en het zijn echt super leuke producten!!!
het leukst vind ik de oogschaduw en de lipsticks en de Pure Shine Colour Lip Balm deze producten lijken me echt heel erg fijn! dan heb je ook nog highlighter pennen en hele mooie blushes!!
en dan als laatst hebben ze ook nog foundation!!
Zelf vind ik Catrice een goed en budgetproof merk. Zelf ben ik helemaal gek van de foundation en de lipsticks die verzorgen als een lipbalm. De rest is ook super mooi!

Ik hoop dat ik deze producten heel snel kan uittesten deze producten zijn van augustus verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat even je reactie achter van welk product jou het fijnst lijkt!
-xx- beautyandlifestyle <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten