maandag 8 juli 2013

Likes en Dislikes juni 2013

Heey allemaal,
Vandaag laat ik jullie mijn favoriete producten zien van juni 2013 dit artikeltje is wel een beetje laat:)













Als eerst de cocos bodybutter. Deze bodybutter vind ik echt heel erg fijn hij heeft een heerlijke cocos geur en hij smeert heel goed uit :) Je gezicht word er heel zacht van en je hebt geen droge huid meer dit is echt een aanrader! Deze is van de action voor €1,30













Dan de Andrelon krullen mousse deze is heel fijn als je vaak pluizig haar hebt en dat heb ik!
Als mijn haar pluist doe ik een beetje door mijn haar en dan gaat het meestal weg of het word minder!
Deze mousse ruikt ook heel erg lekker en je haar wordt er totaal niet vettig van! Maar als je teveel in je haar doet word het heel erg vet dus dat is een nadeel.. Deze is geloof ik €4,00 en is bij alle drogisterijen te koop!













Dan de Andrelon wax deze is heel fijn als je een hele dag iets in je haar hebt wat snel uitzakt dan kun je dit goed gebruiken dit zorgt ervoor dat het de hele dag blijft zitten zoals het s'ochtends zat! Ik vind deze wax heel fijn alleen hij heeft hetzelfde nadeel als de Andrelon mousse als je teveel gebruikt word je haar er heel erg vet van... Deze wax van Andrelon is €5,00 en is bij alle drogisterijen te koop.













Dan de essence poeder ik gebruik altijd poeder omdat me huid anders heel erg glimt en je krijgt er een iets gekleurdere huid van! Ik vind deze poeder erg fijn omdat hij goed dekt en hij ruikt ook lekker :P
Verder is deze poeder niet heel duur dus dat is ook handig! Deze kost €4,00 dit product heeft niet echt nadelen :) Het best is om deze poeder te gebruiken over je foundation of gebruik deze als poeder foundation.













Dan de Essense volume mascara ik vind deze heel fijn omdat hij een heel dik kwastje heeft en daardoor krijg je heel veel volume in je wimpers. Het nadeel is wel dat als je hem een maand ongeveer hebt dat er dan heel veel klonten inkomen dus dan moet je heel snel alweer een nieuwe kopen. Verder vind ik hem wel heel erg fijn en budget proof. Deze had ik van de Kruidvat voor €2,70













Dan de dove deodorant deze vind ik heel erg fijn omdat hij niet een hele sterke geur heeft dus als je parfum draagt ruik je de deo er niet doorheen en deze deo prikt ook niet heel erg :(  Dit is dus mijn eerste dislike van de favoriete van juni...













Dan de dove zelfbruiner ik vind deze heel erg fijn omdat het een soort van bodylotion is! Bij gewone zelfbruiner kan je huid ook geel worden in plaats van bruin als je teveel gebruikt.. maar bij deze bodylotion word je sneller bruin en je krijgt meteen al een mooi bruin tintje! Deze was geloof ik ongeveer  €7,00 en deze heb ik van de Kruidvat.













Dan de voedende voeten cremé van de Etos. Ik vind deze heel erg fijn want als het weer warmer word loop je weer op slippers en dan wil je wel dat je voetjes er mooi en verzorgd uitzien! Deze werkt heel goed en voorkomt  uitdroging van je voeten! Deze is vaak in de sale bij de Etos voor €2,00













Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
als jullie vaker van zulke artikeltjes willen zet dan ff een reactie!!
-xx- beautyandlifestyle <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten