woensdag 3 juli 2013

Essence stick on eyeliner

Heey allemaal,
Vandaag een artikel over de essence stick on eyeliner! Ik heb deze in de sale gekocht en het zijn twee paar mooie stick on eyeliner setjes. Op de ene zitten een soort van goude studs en de andere is helemaal zwart. Aan de stick on eyeliner zit een wing dat ik extra leuk vind!
Ik ga ze nu voor jullie opdoen :)




- Doe eerst een laagje eyeliner op zodat je als je iets boven je wimperrand plakt, je toch zwart!
- Pak de gekozen stick on eyeliner en kijk even hoe je het op je oog gaat doen en kijken of het wel past. Het belangrijkst is dat de wing naar boven staat en NIET naar onder.
- Als je weet hoe en wat je het moet plakken begin je aan de binnenkant van je oog, plak het zo dicht mogelijk tegen de wimperrand aan en doe de rest dan juist in vorm zodat de wing goed staat.

Mijn eindresultaat:

Wat vond ik ervan? Ik vond de stick on eyeliner super fijn! Ze zijn van vilt (een soort stof die je goed ziet) maar dat zie je niet op je ogen. De kleur is mooi zwart en het staat super mooi! Helemaal geslaagd dus :)

En... Wat vonden jullie ervan?

XXX Beautyandlifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten