zondag 14 juli 2013

Essence glow lipstick

Heey allemaal, vandaag heb ik iets over een mooie lipstick die ik (nogal laat) nu pas heb ontdekt... De lipsticks van essence zijn erg budgetproof maar €2,00. Er zijn ook twee colour changing lipsticks. Een oranje met glitters en een roze met glitters. Zelf heb ik vorige week de roze met glitters gekocht. Ik ben er heel blij mee! Deze foto is helaas niet heel duidelijk..
 

Ziet er wel leuk uit toch? Zo ziet het er op mijn lippen uit:
Je ziet het misschien niet zo goed, dat komt omdat de kleur eerst goed in de lippen moet trekken voordat je de kleur écht ziet..

Yay's:
-Leuk verzonnen wel beetje nageaapt van Catrice..
-Budgetproof
-Handig formaat
-2 Verschillende kleuren

Nay's:
-Duurt meer dan 1 minuut dat het intrekt
-Pigmentatie is niet heel goed maar redelijk
-Er zit een punt aan waardoor het best lastig is om een goede lijn over de lippen te trekken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Hou jij ook van de essence lipsticks of juist niet? Zet het bij de comments! XXX Beautyandlifestyle

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten