dinsdag 9 juli 2013

Challege: ombre lips

Heey allemaal, vandaag een super leuke challege! We gaan een ombre lips look maken met het merk: Pink Teast. Dit merk was eerst (en bij sommige intertoys fillialen) bij de intertoys te koop maar omdat het niet heel goed verkocht heeft de action daar een soort lippalet van. Het lippalletjebis maar €0,89 bij de action ik bedoel dat is toch niks! Let's start! Dit is het lippaletje:
Ziet er leuk uit toch? Okee laten we nu écht beginnen!
Pak de buitenste kleur van links en breng deze aan in de hoekjes van je lippen. Doe dit twee keer zodat je de kleur goed ziet.
Jammer vind ik dit... De pigmentatie is een minpuntje..
Pak nu de derde kleur van links en doe dit tegen de kleur van net aan zodat alleen in het midden van de lippen nog niks zit.
Nu pak je de tweede kleur van rechts. Doe dit in het midden van je lippen een beetje naar buiten toe, zodat het een beeje blend. En nu het eindresultaat op mijn lippen:
Dit is mijn resultaat! Je ziet de kleuren niet heel goed maar dat had ik zo onderhand al door toen ik bezig was! Yay's: -Leuk kleurpalletje -Goedkoop -Maakt je lippen niet droog Nay's: -Niet een heel goed merk -De pigmentaie is niet heel goed Dit was het! Wat vonden jullie ervan? Laat het weten bij de comments XXX Beautyandlifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten