donderdag 18 juli 2013

W.I.C blauwe nagellak

Heey allemaal vandaag een artikel met nagellak! Eigenlijk doen we dit bijna nooit dus besloot ik om het weer een keertje te doen. Ik heb deze nagellak pas gekocht voor €7,99 bij de Etos. Het lakje is van W.I.C. (Herome) en is een mooie donkerblauwe kleur. Deze foto was een week geleden toen ik deze ophad. Nu heb ik de nagellak nog steeds op en alleen de witte randjes zijn zichtbaar bij een paar nagels maar de rest ziet er nog heel leuk uit! Dit is zeker een aanrader voor op vakantie want ik heb met deze nagellak gewoon gezwommen en in bad gezeten. Ook heeft W.I.C. nu bij de Etos een nieuwe collectie met pastelkleurtjes: groen, paars, roze, geel. Super leuk! Zelf ben ik jarig geweest en heb ik veel Etos pasjes gehad waar door ik meer W.I.C. lakjes en duurdere make-up kan kopen!
XXX Beauty and Lifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten