zondag 14 juli 2013

Summer fashion look (1)

Heey allemaal,
Vandaag hebben we een fashion post! We hebben leuke look van nagels tot een leuk jurkje! We zullen alles even laten zien. Laten jullie bij de comments weten wat jullie vonden?

Eerst beginnen we de kleding. Dit is een mintgroene jurk van het merk Only. Je hebt deze jurkjes ook in het zwart en koraal rood. Ook heb je een variant erop van de H&M die nu in de sale is! Ik heb ook nog een riem om. Het merk weet ik even niet maar je kan eigenlijk elke brede riem gebruiken.

Dit zijn de nagels de nagellak is van het merk rimmel en koste 5 euro.
Ik vind roze altijd wel leuk bij groen staan staan en deze nagellak blijft extra lang zitten en droogt snel op!
 
 
Dit is het oog. Ik heb met de max oogschaduw van de action met een sponsapplicator een dun lijntje oogschaduw op mijn wimperrand van de onderkant van het oog gedaan. Ik heb dit tot de helft gedaan en niet te dik. Het kleurtje staat erg leuk bij de jurk.

En wat vonden jullie van de eerste fashionlook? Moet er nog een tweede fashionlook komen? Zet het bij de comments!
XXX Beautyandlifestyle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten