woensdag 10 juli 2013

Dove Creme VS. Nivea Creme

Heey!!
Vandaag doe ik voor jullie een dove creme VS. nivea creme! Zelf vind ikndeze merken erg fijn :)
Als eerst de dove creme, ik vind deze creme best wel fijn omdat hij goed uitsmeert en niet heel dik is. Hij heeft alleen niet een lekkere geur. verder is het een hele fijne creme en je huid word er heel zacht van! Je hebt hier verschillende verpakkingen en geuren van geen idee hoe die ruiken..














dan de nivea creme deze creme ruikt heel erg lekker hij is wel dik maar je krijgt er een hele zacte huid van die lekker ruikt. ik vind de verpakking ook heel erg leuk! verder smeert hij niet heel goed uit en moet je heel veel gebruiken om je gezicht mee in te smeren dus hij gaat wel heel snel op...


























van deze twee vind ik toch de nivea creme het fijnst omdat hij lekker ruikt en je krijgt er een hele zachte geurende huid van en het heeft een leuke verpakking!
ik hoop dat jullie het leuk vonden!
-xx- beautyandlifestyle <3

1 opmerking: