vrijdag 21 juni 2013

Summer proof nails

Heey allemaal,
Voor de zomer heb je natuurlijk wel leuke nagels nodig, noujaaa ziet er gezelliger uit toch?
Hier heb ik een simpel voorbeeld van mooie nagels. De producten die ik heb gebruikt:
-Catrice nagellak colour: 820 Pimp my Shrimp.

& Nagelstickers van de action





Stap je voor stapje:
-Begin met het vijlen en polijsten van je nagels, zodat de nagellak en mooier en mooie glansend van word.
-Nu doe je 1 laagje Catrice nagellak op en laat dit 5 minuten droger, eventueel met een nageldroger.
- Nu kan de nagelsticker erop. Ik heb de sticker alleen op de ringvinger gedaan omdat ik het dan leuker vind als variatie, maar natuurlijk kan je het ook op alle nagels doen! Kies de juiste maat voor je nagels en als deze te lang is vijl je het eraf met een vijl, en daarna werk je het nog een beetje bij.

Dit is het resultaat van je zomerse nagels:

Wat vond ik ervan?
Ik vond de nagellak super fijn! Ook  de sticker bleef wel een week zitten, wat ik zeker niet had verwacht van de action stickers van €0,80 cent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten