zaterdag 15 juni 2013

Favoriete essence mascara :)



Essence is een best goedkoop merk voor mascara. Ook is de mascara best wel goed. Je hebt verschillende soorten mascara van essence ik laat mijn top 3 zien van mijn favoriete essence mascara's! Mijn top 3: Hier boven zie je mij top 1 en 2 de linker is mijn 1ste en de rechter de 2e :). De 1ste is een mascara met een dun borsteltje en een dikke dit zorgt ervoor dat je wimpers mooi omhoog gaan staan. De 2e is een heel dik borsteltje waardoor je veel volume krijgt!
Dit is mijn nummer 3 deze mascara heeft een dikker borsteltje dan de 2e daardoor staan je wimpers ook wat meer omhoog. Mijn wimpers staan een klein beetje omlaag daarom vind ik deze mascara's allemaal heel erg fijn!
-xxx- Beauty  and Lifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten