donderdag 13 juni 2013

Kunstnagel Hot or Not?

Heey allemaal,
Vandaag iets over kunstnagels. Zelf vind ik kunstnagels helemaal leuk.. Ik knip ze dat wel zelf bij zodat ze niet te ordinair lang zijn. Hier laat ik mijn kunstnagels zien:

 
Eerst zie je hier mijn normale nagels. Haal eerst je nagellak eraf voordat je de kunstnagels erop doet. Verzorg je huid eerst goed dus doe bijv. nagelriemolie erop en een handcrème. Laat dit even intrekken en begin nu aan de kunstnagels.
 

Dit zijn mijn kunstnagels die ik nu op heb. Je hebt ook een vijl nodig om ze nog goed bij te vijlen!

Dit is het resultaat, niet te lange nepnagels van de Primark voor maar €1,50! Deze blijven een weekje zitten dus super leuk!

Waar halen jullie je nepnagels vandaan? Ik soms ook nog bij de action maar de leukste zijn meestal al weg... Noujaaa, zet maar bij de comments!

Tot de volgende x
XXX Beauty & Lifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten