zondag 23 juni 2013

Curly hair!!

Heey allemaal,
vVndaag ga ik jullie laten zien hoe je mooie bouncy krullen kun maken!
Wat je nog hebt zijn:
-Haarlak
-Krulset
-Wax
-Mousse













Als eerst is het belangrijk dat je je haar doorkamt.
Daarna doe je een beetje mousse in je haar en verdeel dit gelijkmatig over je haar.
Ik doe het wat mouse op mijn kam en dan borstel ik het door mijn haar.
Ik gebruik een Carmen set om krullen mee te maken ik vind deze krulset heel fijn en de krullen blijven lang zitten! Als je de krullers hebt in gedaan spuit je er nog wat haarlak in dan laat je ze een halfuurtje zitten :)














Na een halfuurtje haal je ze eruit en spuit je er nog wat haarlak in.
dan heb je je perfecte curly look!! Door de haarlak en de mousse heb je veel volume in je haar en blijven de krullen lang zitten!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zet een reactie in de comments!
(sorry de fotos die op de kop zijn)
-xx- beauty and lifestyle












1 opmerking: