woensdag 19 juni 2013

Fringe Eyeliner

Heey allemaal,
Vandaag een echt make-up artikeltje. Vandaag gaan we wat doen: de fringe eyeliner. Ik heb wat foto's gemaakt, en ook leg ik uit hoe je dit doet.

De twee producten die ik hiervoor gebruik:
Rechts: Superfine eyeliner pen van Essence
Links: Max eyeliner


We beginnen met de eyeliner van Essence. Je zet een dun lijntje op je wimperlijn. Doe dit eerst 1 x en daarna ga je er nog een keertje over heen daardoor wordt het wat zwarter. Doe het in de wimperlijn en dan ga je ietsje langer door zodat er een soort lijn komt: de FRINGE eyeliner lijn :) De eyeliner pen is een soort pen zodat je makkelijk een lijntje kan trekken. 




Dit is 1 x. Daarna deed ik het nog een keer zodat het nog iets dikker was en nog iets langer.

Daarna werk je met de eyeliner van de action bij, je maakt het dus iets dikker! Daardoor komt het er wat dikker uit te zien en lijkt het meer op gel liner

En dan ben je eigenlijk al klaar hahaha!

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben,
Kusjes,
Beauty and Lifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten