zaterdag 29 juni 2013

Shoplog #1 29-06-2013

Heey allemaal,
Vandaag hebben wij eens lekker geshopt! Het was lekker weer en daarom druk in de stad... Maar niks houd ons tegen om even lekker te shoppen!
Hier een overzicht wat ik allemaal heb gekocht:

Hier alle geshopte dingen nog op losse foto's omdat je het in het geheel niet zo goed kunt zien sorry hiervoor!

 
Deze oorbellen vond ik super leuk! Ze zijn niet te groot en ook niet klein en de prijs was maar €0,50 bij de action!! Zeker budgetproof dus :)
 
 

Zelf heb ik een Kruidvat pas, waardoor alle labello's bij de kruidvat 1+1 gratis zijn! Ik heb deze labello's: Onder: Soft Rose Boven: Fruity Shine Cherry.
De Fruity Shine Cherry was €2,25 & de Soft Rose was €2,04. Hier komt nog een review over!!



Ook heb ik Zwitsal baby shampoo gekocht voor het reinigen van mijn kwasten! Het ruikt super lekker en natuurlijk zeker een aanrader voor je make-up kwasten! Deze is van de Kruidvat voor €2,25



Bij de etos waren deze in de aanbieding en stonden ze buiten voor maar €2,00. Hierin zitten 8 voetbruistabletten en hier worden je voeten zacht van! Ik had hier eens eentje van gebruikt met een vriendin en zag ze nu dus in de aanbieding en heb ze gelijk meegenomen, voor de vakantie!



Dit zijn leuke nageltips met panter en glitters, zelf vind ik deze niet ordinair maar ik heb ze alleen gekocht om voor jullie te testen hier komt dus ook een review over! Hou de site dus goed in de gaten. Deze nageltips komen van de action en zijn een soort stickers. Ze waren maar liefst €0,69!



Ook heb ik nog spons applicators gekocht om bijvoorbeeld een natuurlijke kleur mee aan te brengen! Deze is maar €0,39 bij de action!


& Als laatste de stick on eyeliner. Deze vind ik super mooi dit zijn mooie eyeliners met versiersel die je boven de wimperrand kan aanbrengen als kant en klare eyeliner! Deze waren in de kortingsbak bij de Kruidvat voor: €1,00

En dat was mijn shoplog alweer! Er komt er nog een van de andere Beautyandlifestyleblogger dus houd dit blog in de gaten!

XXX Beauty and Lifestyle






 

2 opmerkingen:

  1. oehhh zwitsal lekka lekka! Ben benieuwd naar die wings :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zelf ook! :) We gaan ze binnenkort samen opdoen en we hopen dat ze leuk en mooi zijn! X

    BeantwoordenVerwijderen