zaterdag 31 augustus 2013

Zomeroutfits

Heey allemaal, vandaag een leuk artikel over.... leuke zomeroutfits! We hebben 4leuke zomeroutfits bij elkaar gezocht. En dan kunnen jullie bij de reactie zetten welke jullie het mooist vinden!

Nummer 1:
Dit is een leuke outfit voor een speciale gelegenheid! Alles past supermooi bij elkaar en de hakken maken het compleet! Dit is een casual sjieke look! Super mooi. Dit is mijn favoriet!

Nummer 2:

Een leuke look voor op vakantie of op het strand. De kleuren passen goed bij elkaar en de clutch vind ik persoonlijk ook heel erg mooi! De hakken zijn hoog en precies dezelfde kleur als het jurkje super leuk!

Nummer 3:

Hier is een leuke, simpele zomer outfit. Het is niet helemaal mijn smaak maar toch vind ik het leuk bij elkaar passen!

Nummer 4:

Dit is ook 1 van mijn favoriete zomerlook. De accesoires zijn super en het simpele shirt is leuk gecombineerd met een ketting,tas en de superhippe zonnebril. Van mij mag de muts weg want het is zomer! De slippers lopen denk ik geweldig en zijn ook superleuk!


Dit was het alweer! Wat is jou favoriete outfit en waarom? Zet het bij de comments!

XXX Beauty and Lifestyle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten