zondag 25 augustus 2013

Carly Rae Jepsen look!!

Heey allemaal!
Vandaag maak ik voor jullie deze Carly Rea Jepsen look!!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!



















Als eerst breng ik een foundation van de Hema aan in kleur 02. Dan doe ik daar een compact powder overheen zodat de foundation overal mooi op zijn plek blijft zitten.
Als ik dat gedaan heb beging ik met mijn wenkbrauwen ik gebruik het wenkbrauw kitje van de Etos deze was €6,00 hier komt nog een review over! (zie de foto met alle make-up erop!) Als ik me wenkbrauwen gedaan heb breng ik een oogpotlood aan van de action van het merk max ik kwam er achter dat je dit ook als oogschaduw kunt gebruiken dit breng ik aan op het bewegend ooglid.











Daarna pak ik het naked-pallet van Catrice en daarvan breng ik de derde kleur van aan in de arkadeboog. Daarna breng ik de eerst kleur aan bij me wenkbrauw.
Dan pak ik een kwast en vervaag alles. Dan pak ik een oogschaduw van Catrice kleur 530 en die breng ik aan in me binnenste ooghoek voor een frisse uitstraling.















Dan breng ik de eyeliner aan ik gebruik de eyeliner pen van de Hema deze is heel fijn. Ik omlijn mijn hele oog met deze eyeliner. Dan doe ik mascara op ik gebruik een wimper kruller zodat me wimpers de hele dag mooi omhoog staan. Dan breng ik de mascara aan van Essence. Deze vind heel erg fijn! Dan neem ik een perzik kleurige liploss aan en dan is de look klaar!!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat reactie achter of je dit vaker wil lezen.
-xxx- Beautyandlifestyle <3
PS. scroll naar onder voor het eind resultaat!












 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten