maandag 19 augustus 2013

Puistjes zo snel mogelijk verwijderen

Heey allemaal, we hebben er allemaal wel eens last van: PUISTEN. Die verschrikkelijke kleine heuvels die bijna nooit snel weg willen. Maar geen nood, ik heb een super fijn product(en) gevonden om zorgvuldig je puistjes te verwijderen en ik gebruik de manier die: Mijn vriendin (ze heeft echt een super leuk blog, zeker eens een kijkje nemen!) mij het leerde. De producten die we gebruiken:
- Clearasil lotion
- Clearasil cremé tegen onzuiverheden en puistjes
- Wattenstaafjes

Zorg dat je gezicht gereinigd is en pak een watje en doe daar clearasil lotion op. Dip dit als ware op de puistjes en onzuiverheden. Laat dit ongeveer een minuutje intrekken, je kan bijvoorbeeld ondertussen je tanden gaan poetsen. Pak nu de clerasil cremé en smeer dit op de plekken waar je net de lotion hebt gesmeerd. Het is een spuittube er je hoeft maar heel weinig erop te doen! Dip dit goed op je puistje, zoals je ook concealer dipt.
Nu ben je klaar, doe dit elke avond. Ik raad het aan om niet in de morgen te doen omdat je gezicht er enorm van gaat glimmen en als je er poeder over heen doet helpt het niet meer...

Heb jij ook Clearasil of andere producten tegen puistjes? Zet het bij de comments!

XXX Beauty and Lifestyle

1 opmerking:

  1. Bedankt voor deze nuttige tips. Ik heb clearasil geprobeerd, maar ik heb ernstige acne en het gaf me niet de gewenste resultaten. Door mijn dermatoloog ben ik overgestapt op benzoylperoxide. Mijn puistjes zijn opmerkelijk minder en voor mij heeft dat heel veel betekent.

    BeantwoordenVerwijderen