zaterdag 26 oktober 2013

Lekkere parfums 1

 
Hey allemaal, vandaag hebben we een keer een heel ander artikel als normaal. Maar liefst eentje over; parfum! Zelf houd ik erg van parfum, ik heb het dan ook dagelijks op. Wij zullen hier de meest lekkere (volgens ons) parfums opnoemen van dit moment. Veel leesplezier!
 
 
   
Dit luchtje heet: Chloé Woman.
Toen ik op vakantie ging met het vliegtuig, ging ik nog even shoppen op Schiphol. Daar dook ik natuurlijk het eerst naar de make up en parfum. Daar kwam ik deze tegen! Het is een heerlijke unieke, vrouwelijke, zoete geur die echt vérrukkelijk ruikt! Ook niet te zwaar, maar het blijft zowel de hele dag hangen! Ik zou deze zo graag willen hebben zucht...
 
Chloé eau de parfum Woman 50 ML €60,99
 
Dit luchtje heet: Acqua di Gioia van Giorgio Armani.
Deze heb ik zelf niet, maar wel heb hier een sample van dus weet ik hoe deze ruikt.
Deze geur is zo uniek en geweldig! Het ruikt heel vrouwelijk, en ook naar water (dat zegt de naam eigenlijk al.. haha) Ook is de verpakking mooi, niet heel sjiek maar het kan der mee door!
 
Acqua di Gioia Eu de parfum 50 ml €53,50
 
Dit parfum heet: J'adore van Dior.
Deze is echt vérrukkelijk! Het ruikt naar ja hoe zeg je dat.. Zoet met een tikkeltje jasmijn en daarom is het zo lekker! Mijn oma heeft echt mooie en dure en vooral LEKKERE parfums. Altijd als ik bij haar ben spuit ik weer wat anders op, toch blijft dit mijn favoriet.
J'adore Dior 50 ml €73,45
 
De prijsvergelijking:
Chloé 50 ml: €60,99
Acqua di Gioia Giorgio Armani 50 ml: €53,50
J'adore Dior 50 ml: €73,45
 
 
Dit was het alweer!
Wat vonden jullie van dit artikel? Willen jullie dat er een tweede komt? Ohja, wat is eigenlijk jullie favoriete parfum? Zet het bij de comments!
-xxx- Beauty and Lifestyle
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten