zondag 27 oktober 2013

Favorieten oktober!

 Hey allemaal!
Het is alweer november! De tijd gaat voor mijn gevoel zo snel niet normaal! Nouja, we moeten verder.. Omdat Oktober voorbij is hebben wij na maandén weer eens een favorieten artikel. Nu gaan wij dit weer elke maand vertrouwd doen, tenminste als jullie het leuk vinden?!

Veel (lees)plezier!




Nivea soft, wie houd er niet van? Bijna alle beautybloggers schrijven hierover! En wat ik helemaal leuk vond; ik kwam deze tegen bij de: ACTION! Ik was helemaal blij, zodat ik mijn oude Nivea 'pot' weg kon doen en deze in de plaats vervangen. En deze ruikt naar Zwitzal maar met een tikkeltje Nivea erbij!

Nivea Soft €1,29 voor 100 ml (action prijs)

Dit gebruik ik elke dag. De facewash van de Etos. Deze is speciaal voor de jongere huid en maak de huid lekker zacht. Deze ruikt heerlijk fris en daar wordt je dus vrolijk van wakker.

Etos face wash young skin €3,65 voor 100 ml


Dit is een oogschaduw pallet die ik dagelijks gebruik. Je ziet deze vaak terug in mijn oog looks. De highlighter is fijn en met een subtiele glitter erin, maar niet te veel! Alles is perfect gepigmenteerd! Deze kocht ik bij de Big Bazaar en deze is heel budget.
Klik hier voor de review!

Pink Tease dazzle eyeshadow pallet €2,10


Iedereen kent het wel; de Kate Moss collectie van Rimmel London. Deze lipstick lijkt een beetje op de lipstick van Essence: Natural Beauty. De lipstick ruikt fris en is zacht en goed voor je lippen hier ben ik heel blij mee! Te koop bij bijvoorbeeld Etos of Kruidvat.

Kate Moss by Rimmel London lipstick €8,99

Dit was mijn eerste keer in de Yves Rocher! Ik werd er helemaal gek, want het was zo druk want er was uitverkoop! Alles wat voor de helft. Nou hoorde ik vaak verhalen over de Yves Rocher. Dit is een winkel die natuurlijke dingen verkoopt. Deze douchegel ruikt heerlijk naar Grapefruit. Ik ben verliefd!

Yves Rocher douche gel Grapefruit €1,50 met 50 % korting 
En weer een product van Yves Rocher.. Dit is een desinfecteer gel voor je handen. Ruikt heerlijk subtiel naar bloemetjes en vanille. Doet goed zijn werk!

Yves Rocher desinfecteergel 30 ml €1,15 met 50 % korting

Dit was het weer.. Op naar de favorieten van November!
Twitter: @ILIKEBEAUTY
Tot de volgende keer!
xxx Beauty and Lifestyle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten